27 Ocak 2013 Pazar

Ateş böceğim misin ?

Şu resme bakıp ikimizi hayal edebiliyorum, bunu sadece senle yapmak istiyorum. Sensiz yaşamak sanki ölüm gibi. Düşünemiyorum. Nasıl birşey bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum. Sana sakın beni bırakma diye yalvarmak istemiyorum, olurda birgün sevgin biter. Hic birşey hissetmemeye başlarsın. Ben sana fazlalık gibi gelirim. Mesafeden sıkılırsın. Beklemek istemezsin. Anlarım. Ve gidersin. Gitme diyemem, ağzımı acıp kal diyemem. Gururdanmı bilinmez ama git desem bile gitme olur mu ? Kovsam bile gitme. Yüzsüz ol. Cünkü ağzım git derken icim kal der benim. Bilmezsin. Öğrenincede gec olur. Allahım dualarımı kabul mü etti bana acıdı da mı yolladı seni bilmiyorum. Hayatım bi anlam kazandı sayende. Nasıl anlatabilirim başka ? Sanki karanlıktaydım sen bana ışık oldun. Sen benim ateş böceğim oldun. Aşkım oldun. Prensim oldun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder